امداد خودرو در اصفهان

09130943418.. . . . 09010535268.. . . رفع عیب و راه اندازی خودرو در محل بصورت شبانه روزی

امداد خودرو در اصفهان

09130943418.. . . . 09010535268.. . . رفع عیب و راه اندازی خودرو در محل بصورت شبانه روزی

امداد خودرو در اصفهان

با مدیربت بهترین و برتربن تعمیرکار سیار خودرو در زمینه خدمات امدادی و اورژانسی.
امداد خودرو در اصفهان اولین برند امدادگری در اصفهان که بصورت سیار و شبانه روزی در اصفهان با مدیریت امدادگر رسمی شرکت ایرانخودرو و سایپا در اصفهان
خدمات ما همه برای حل مشکل خودرو در لحظه برای شماست.
https://ebcard.link/reporter
https://ebcard.link/59amir

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

عملکرد گیربکس اتوماتیک

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹ ب.ظ | | ۰ نظر

چند نکته کلیدی در مورد گیریکس اتوملتیک مزایا و معایب cvt. 

در این ویدیو نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک CVT توضیح داده شده است.

لازم به توضیح است که در تولید محصولات ایران خودرو ، فقط از گیربکس اتوماتیک نوع ATاستفاده می شود.(فقط در خودروی هایماS5 تولیدات قدیم گیربکسCVT نصب شده است) 

مزایا و معایب این نوع گیربکس👇🏻

 

✅مزایا:

🔹مصرف سوخت به طور قابل توجهی بهبود یافته است 

🔹به دلیل هدر رفت کمتر توان، شتاب بهبود یافته وجود دارد.

🔹با شرایط مختلف جاده و نیازهای برق سازگار می شود تا امکان سواری بهتر را فراهم کند از این رو رانندگی در سربالایی با CVT بسیار آسان تر است.

🔹یک گیربکس معمولی برای یافتن ضریب دنده مناسب برای درایو باید سخت تر کار کند، در حالی که یک CVT نسبت دقیق مورد نیاز را تقریبا بلافاصله پیدا می‌کند و به موتور این امکان را می دهد که بدون تعویض سخت، نیرو را به طور یکپارچه تامین کند.

🔹از آنجایی که هیچ تعویض دنده سختی وجود ندارد، CVT به شما این امکان را می دهد که از رانندگی نرم و شتاب گیری با هر سرعتی لذت ببرید.

🔹کنترل بهتر و کمتر انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل بهبود کنترل محدوده سرعت موتور رخ می دهد. 

 

❌معایب: 

🔻سیستم های CVT معمولا نسبت به مدل های معمولی پرهزینه تر هستند.

🔻هزینه های تعمیر ،تعویض و نگهداری این مدل جعبه دنده گران تر است.

🔻احساس کمبود قدرت در برخی شرایط مانند سربالایی 

🔻هنگام شتاب گرفتن،باعث بالارفتن صدای موتور می شوند.

🔻سیستم های CVT معمولا در مقایسه با سیستم های معمولی طول عمر کمتری دارند. این نوع جعبه دنده ممکن است پس از حدود 160,000کیلومتر از کار بیفتد، در حالی که یک سیستم انتقال معمولی می تواند تا دو برابر دوام 

بالاتری داشته باشد. 

🔻نیازمند روغن خاص و مراقبت های ویژه می باشند که به عنوان دیگر مشکلات سیستم CVT به شمار می رود.

 

 

 

 

 

#نکات_آمورشی

#گیربکسcvt

 

چراغها و علامت های هشدار کیلومتر

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ | | ۰ نظر

tel:09130943418

توجه به چراغ های اخطار ایمنی خودرو tic0305

در هنگام روشن بودن موتور نمایش برخی از لامپهای اخطار ایمنی جلو آمپرمانند لامپ اخطار آب و روغن و.... ممکن است منجر به ایجاد خسارت و زیانهای جبران ناپذیری برای خودرو گردد.

 الزامیست توقف خودرو بلافاصله به مشتری اعلام گردد.

ایراداتی مانند : افزایش دمای آب کاهش فشار روغن موتور نشتی روغن ترمز از چرخ ها

لذا در صورت تماس مشتری مبنی بر نمایش این اخطارها و عدم رفع ایراد در محل توسط امدادگر حتما هماهنگیهای لازم جهت اعزام با خودروبر صورت پذیرد.

 

شایان ذکر است در صورت عدم مشاهده ایراد خودرو توسط امدادگر نیز با توجه به حساسیت موضوع روشن شدن چراغهای ،اخطار خودرو باید حتما با خودروبر اعزام گردد.

در مواردی که مشتری با اعزام خودروبر مخالفت نماید لازم است حتما این موضوع در پایان کار ثبت گردد.

 

#اطلاعیه_فنی

#نکات_آموزشی

#tic0305

#کلیه_خودروها

روش باتری کمکی با دستگاه

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۷ ب.ظ | | ۰ نظر

tel:09130943418 تماس با امدادگر

روش اتصال باتری به باتری یا استفاده از دستگاه شارژ باتری

 

به اطلاع می رساند، درصورت نیاز به شارژ باتری خودرو ، به دلیل وجود كنترل یونیت ها ، قطعات الكترونیكی و جلوگیری از تركیدن باتری نحوه اتصال باتری كمكی یا دستگاه شارژ باتری هنگامی که باتری روی خودرو قرار دارد به شرح زیر می باشد:

ابتدا کابل مثبت را از قطب مثبت باتری سالم یا دستگاه شارژ باتری به قطب مثبت باتری معیوب وصل نمایید سپس کابل منفی را از قطب منفی باتری سالم یا دستگاه شارژ باتری به نقاط بدنه خودرو معیوب در محفظه موتور(قلاب نگهدارنده موتور ،پیچ های نگهدارنده دسته موتور و پیچ هایی که رنگ نخورده اند و به بدنه متصل هستند) وصل نمایید .

رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:

1 . هنگام شارژ،کابل های باتری خودرو را از روی باتری جدا نكنید.

2 . اگر خودرو دارای کنترل یونیت باتری می باشد کانكتور آن را جدا نكنید.(از مدار خارج نسازید(

3 . حتما از باتری کاملا مشابه باتری اصلی خودرو(ولتاژ ،ظرفیت و نوع)جهت شارژ کمكی استفاده کنید.

4 . از دستگاه شارژ باتری دارای سیستم خود تنظیم ) self-regulated (استفاده کنید تا از شارژ اضافه در حین کار جلوگیری شود.

5. مصرف کننده ها مانند رادیو ،چراغ ها را خاموش نمایید.

6 . اگر دمای هوا، کمتر از دمای منجمد شدن است، بررسی کنید که الكترولیت در باتری معیوب منجمد نشده باشد. اگر الكترولیت منجمد شده است، اجازه دهید که پیش از کارکردن، یخ آن ذوب شود. یک باتری دشارژ شده که ولتاژ آن به اندازه 12 ولت یا کمتر یا دانسیته آن 1.14 یا کمتر است تقریباً در دمای منفی 15 درجه سانتی گراد یخ خواهد زد .

7 . به نكات مهم مرتبط در دفترچه راهنمای مشتری و مستندات فنی توجه نمایید.  

 

تذکر:

در صورت اتصال کابل منفی به سر قطب منفی باتری معیوب، احتمال آسیب به کنترل یونیت ها و قطعات الكترونیكی و همچنین ترکیدن باتری وجود دارد.

درزمان انجام کار با باتری حتما نکات ایمنی را رعایت کنین و از انگشتر و یا هر چیزی که رسانا باشد استفاده نکنین

امیرنوری. 09010535268

 

 

 

11328